woensdag 9 juli 2014

Liliansbeelden en de nieuwste aanwinsten

Vanmorgen heb ik mijn 2 nieuwe beelden vers van de bronsgieterij Bogart pers op kunnen halen. Niets is zo gaaf als dat je na een tijd je in was ingeleverde beeld weer als een bronzen exemplaar terug krijgt en je verbaasd bent over hoe mooi je je eigen werk vindt. Er zit namelijk best wel wat tijd tussen en ik maak geen foto's van het wassen beeld. Misschien ook om op die manier je beeld even te kunnen zien als iemand anders die het voor het eerst onder ogen krijgt.....de beste benadering van de objectieve blik die je natuurlijk nooit echt hebt voor je eigen werk.

Maar goed, ik heb ze op sokkels geboord en dus nog net op tijd klaar voor morgen. Dan breng ik 8 beelden naar de Kasteel tuinen van Arcen voor een echt geweldige expositie in het kasteel. Er staat al werk van zulke goede kunstenaars....Het is echt de moeite waard om daar een kijkje te komen nemen. En zaterdag en zondag 12 en 13 juli zijn de meesten van hen ook nog eens in de tuinen aan het werk zodat je over hun schouders mee kan kijken. Ik zit er ook aan mijn campingtafeltje met hopelijk smeltende was omdat het veeeeeel te mooi weer is.

Voor alle info: http://www.kasteeltuinen.nl/

En tatatada......Dit zijn ze dan....Letting go en Nu of nooit.

 
Nu of nooit 




 
 
 
 

 

 

Letting go
Ik verbreek het contact tussen mijn voet en de grond
als in slow motion maar niet meer af te remmen
kom ik in beweging
een vrije val
Ik geef me over

geen zekerheid meer
Maar ik zweef.....ik leef!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten