maandag 14 april 2014

Liliansbeelden en mijn atelier

Zo...dat was even een uitdaging. Ik heb drie weekenden door gebikkeld en gisteren twee exposities achter elkaar afgebroken. Helaas was dat een kwestie van: deur open.....beelden naar binnen schuiven...weer de auto in....weer naar huis....deur open ... nog meer schuiven en een beetje aanstampen....deur dicht en voor pampus op de bank neervallen waar ik niet meer afgekomen ben.

En dan komt onherroepelijk: " de day after ". Ik kon de hele dag vrij nemen, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik dan een telefoontje krijg van iemand die heel graag over een half uurtje langs wil komen om in mijn atelier naar de beelden te komen kijken dus........Kijk hier wat ik met een paar uurtjes toch weer voor elkaar heb gekregen. Ik zie dat de statistieken van het bezoek aan deze website na het weekend weer omhoog geschoten zijn dus iedereen die hier een kijkje wil komen nemen is gelukkig weer van harte welkom. Hou je van een wat anoniemere aanpak dan kun je terecht bij Kunst in het Kerkje in Velp waar mijn beelden gedurende het paasweekend op zaterdag en zondag nog te zien zullen zijn of je kunt in dat weekend naar beeldentuin 't Vossenveen in Albergen of beeldentuin  Witharen in Witharen (bij Ommen) waar er ook genoeg staan.
Voor meer info klik hier:
http://www.kunstinhetkerkje.nl/index.php/component/rsevents/event/65-steenhuizen-en-van-hulst
http://www.atelierwitharen.nl/
http://www.vossenveen-albergen.nl/



 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten