maandag 14 oktober 2013

Liliansbeelden en: "Hoe word ik zo snel mogelijk bekend??"

Mijn Facebook status voor vandaag:

Oliebollen!!! Ik denk dat ik de oliebollen ga verbieden. Dat is toch niet normaal dat je die zomaar overal kan kopen soms al vanaf november. Ik bedoel.... als het normaal was zou je ze het hele jaar wel kunnen kopen. Het feit dat het alleen in november/december kan geeft al aan dat het verdacht is. Ik bedoel..kom op zeg, iedereen legt toch de link tussen olie (bollen) en het discrimineren van Arabieren. Niet alleen worden die dingen met veel plezier in kokend vet gedonderd, maar de mensen die het doen staan ook nog met van die Arafat theedoeken hun handen af te vegen. Ik denk dat in het politiek correcte Nederland niet zo kwetsend met een minderheid omgesprongen kan worden. Ik hoop dat jullie dit allemaal veel gaan delen en mocht ik daardoor onbedoeld heeeeeeeel erg bekend worden omdat ik ineens bij Pauw en Witteman word uitgenodigd, dan is dat natuurlijk gewoon mooi meegenomen toeval, want ik heb niet zelf gemeld dat ik beelden maak onder de naam liliansbeelden....eh dacht ik, toch?????
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten