dinsdag 26 mei 2015

kasteel stapelen in Boxtel en toeval bestaat....niet?

Ik wist niet eens dat het bestond toen ik het telefoontje kreeg van de organisator van 100 jaar stapelen. Of ik wilde deelnemen aan het programma voor 31 mei. Zoals gezegd kende ik het niet en dus twijfelde ik nog een beetje.
Ik ben normaal niet zo "zweverig" maar de reden dat ik er serieuzer over na ging denken  had ook te maken dat ik dezelfde avond een mail kreeg. Van iemand die ik niet kende ...die schreef:

Toen ik vanavond bij Kasteel Stapelen in Boxtel terug reed naar huis, reed je (of jouw auto) me voorbij op de snelweg. Je website bleef hangen en thuis ben ik gaan googlen. Wat maak je prachtige beelden, ontroerend, puur, oprecht, rauw, zacht: heel prachtig. Je beelden pakken me, zoals muziek of gedichten me ook kunnen pakken.


Tja, hoeveel toeval kun je hebben zonder het gevoel te krijgen dat iemand je iets wil vertellen....
Waarom noemt iemand die je niet kent de lokatie waar ze net vandaan kwam.......En daarna realiseerde ik me pas wat een prachtig compliment en wat een mooie tekst ik net gelezen had.

Toen ben ik er maar gauw gaan kijken en het is in ieder geval prachtig en ik heb volmondig toegezegd!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten